Fan jag har flyt idag!

Hej.
Ännu en dag i skolan avklarad.

Fan jag har flyt just nu =)
Nu är det bestämt att jag vecka 10 ska tenta av matten =D jippie! Eller tenta kallas det ju tydligen när man har fått IG jag ska göra någonting som hette typ individuellt test eller vad det var.
Skit samma.
Det ska göras i alla fall, och sen har jag massa sovmorgon och slutar tidigare, känns oerhört bra.

Det var första saken.

Efter skolan gled jag förbi Donken för att snacka med chefen om jobb. Tyvärr fanns det inget jobb nu, men hon kände väl till mitt namn, tack Axelia =).
Hon sa i alla fall att hon skulle kontakta mej om det blev något jobb ledigt.
Men hon kan ge sej fan på att jag kommer ta kontakt med henne först ;)

Sen då, jo det går jävligt bra med spanskan. Min lärare är nöjd med mej.
Fick VG i slutbetyg för dramat. Jävligt nice.

Apropå skolan, så var dagen idag en riktigt fröjd. På något sätt har jag nog lyckats prata med alla människor som jag inte brukar umgås med idag. Och av någon anledning känner jag mej omtyckt. Var nöjd med min outfit också, så dagen var jävligt bra faktiskt =). Maten vad dock jävligt äcklig så ska snart gå och fixa lite mat. Fil och flingor blev det för mej idag.

Och som om inte allt det här vore nog har jag en pojkvän som älskar mej, och det betyder nog fan mest av allt!

Ärligt talat, vissa dager leker livet och ibland har jag verkligen ingenting att klaga på =)

Antar att 13/1 blir ett datum att börja fira haha, nej nu ska jag inte överdriva, men det är inte ofta jag har bra dagar.
Apropå bra dagar, om inte mer än 5 dagar har jag och älsklingen varit tillsammans i 9 månader. =)
Hihi, reta mej inte, jag älskar att räkna månader

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0