lördag

Jag sov över hos Carre inatt, ganska självklart eftersom vi kom hem rätt sent igår.
I morse käkade vi frukost och kollade på National tresure 2, efter det var jag tvungen att åka hem.
När han följde med mej till busshållplatsen och skulle säga hej då kändes allt plötsligt sådär konstigt igen.

Jag ville egentligen inte åka men jag var tvungen, mamma skulle på bal och behövde hjälp med håret.
Till skillnad från alla andra gör vi det själva här. Av tre anledningar, den första är att det är fan så mycket billigare att göra det själv, den andra är att det är roligare och mer personligt att göra allt själv och den tredje och viktigaste är VI KAN GÖRA DET SJÄLVA, vi behöver alltså inte lägga ut tusentals kronor på frisörer och makeup-folk för att se bra ut.
Jag kom hem ganska sent, eftersom det var problem i trafiken.
Hon hade hållt på och fixat sej i några timmar och fy fan vad snygg hon var. Jag fixade till det sista och sen åkte hon och Eric iväg.

Jag satt hemma kanske en halvtimme, sen tröttnade jag på det och åkte iväg till gymmet.
Jag gymmade, solade och bastade till ungefär 20.30, sen bar det av till Kista för att köpa mat.
Trött och hungrig kom jag hem 21.40 med kall mat från Burger King. Jag värmde upp det så gott det gick och nu sitter jag här och har precis ätit upp.
Nu har jag suttit i en timme och bloggat här, samtidigt som jag tampas med min beslutsångets. På 4:an visar dom nämnligen en av mina favoritfilmer- Hot Chick och på 3:an About a boy.
Jag har växlat fram och tillbaka men det har tillslut stannat på About a boy. Nog för att Hot chick är en av mina favoritfilmer, men har sett den så många gånger på sista tiden och alla säger ju att About a boy är så himla bra. Jag har i och försej sett den , men alddrig fattat vad som är så bra med den, så tänkte ge den en ärlig chans till här.
Jag skäms ärligt talat mest när jag ser den. Tycker så synd om Will som tvingas ut på den där dejten. Marcus som sjunger som en riktig tönt om mamman är inte bättre alls.
Marcus ser ut som en bög om jag ska vara helt ärlig. Hans hår ser hemskt ut, stackarn.

Jag ska väl sova om ett tag också. Jag börjar bli rätt trött efter två långa dagar.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0