Dagens shopping

Idag var jag och hämtade ut ett paket igen, lika spännande varje gång =).
Sen köpte jag lite nytt smink. Då ska jag väl visa det också.



♣ Polisdräkt
♣ Ögonskugga (Maybelline)- Åhléns- 80 kronor
♣ Foundation (L´oreal) - H&M- 40 kronor (ord. pris 159 kronor)
♣ Foundation (Maybelline)- H&M- 98 kronor (ord. pris 125 kronor)
♣ Accessories- H&M- 19.50 kronor



Först när jag kollade på mina kvitton trodde jag att kassörskan hade slagit fel och att jag hade sparat 40 kronor på L´oreal:s foundation, sen när jag började räkna fick jag det till att det var 50% rea på den 50%:s rean som redan var, en foundation kostade alltså 40 kronor. Ångrar verkligen att jag inte köpte två stycken. Hade varit bra att ha hemma, det går ju åt lixom.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0