ni får mej att klara av dagen

För att lämna allt deppande åt sidan ett tag tänkte jag skriva lite om min helg, men först vill jag uppmärksamma några namn.
Jag är inte alltid så duktig på att uppskatta folk, jag vill själv bli uppskattad för den jag är men hur duktig är jag själv på att uppskatta andra?
Tänkte i alla fall rada upp några namn. Ni är verkligen värda att få synas över hela världen för det ni gör för mej just nu. Alla som läser min blogg vet att jag går igenom en svår tid nu, vuxna kallar det kris, och några få gör verkligen mycket för att få mej att le igen.
Vill bara att ni som finns med här ska veta att allting betyder otroligt mycket för mej. Ni vet att det finns en jävligt stor saknad inom mej och att ni inte kan ersätta den och ändå gör ni så mycket för att jag åtminstone ska stå ut.

Tack till

Olivia, Sara, Hanna, Helin, Hanna

Självklart mina föräldrar som finns där till 110%

samt Eric och Jessica

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sara

ÄLSKLING! jag kommer alltid alltid alltid vara här för dig.

2009-02-15 @ 21:32:40
URL: http://lifeiscool.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt du är!

du vet att du alltid kan prata med mig om du har nått på hjärtat :) <3

2009-02-15 @ 22:16:29
Postat av: olivia

söt du är!

du vet att du alltid kan prata med mig om du har nått på hjärtat :) <3

2009-02-15 @ 22:16:33

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0