take me away

Hej
tänkte bara skriva ett inlägg så ni vet att jag lever.
Rent fysiskt lever jag men jag är blek, hängig och jag går runt med ett halvt hjärta.

Det finns två sätt att leva på, ett där man verkligen lever till 100% och ett där man syns och befinner sej på en plats men egentligen är själen någon helt annanstans.
Jag vet inte vart jag är.
Jag ser min lärare och jag tror att jag sitter i skolan, men jag lär mej ingenting och fattar ingenting.
Och min själ är definitivt inte där.
Så om den inte är där, var är den då?
Jag hoppas att den letar efter något ställe som kan göra mej riktigt lycklig.

Jag vill bort från all sorg, jag vill aldrig mer bli kär och jag vill bort från allt jag är trött på.
Jag vill till ett ställe där jag kan få vara omtyckt för den jag är, slippa höra jobbiga kommentarer och bara få känna mej bra för en gång skull.
Helst av allt vill jag bara glömma allting också. Jag vill bara glömma dagen då jag skrev inlägget "Henning släng dej i väggen, Carre is in the house". Det finns inget sånt längre. Jag vill bara glömma hans namn och vem han var och allt kul jag gjor med honom.
Jag vill glömma alla människor som ser hur jag mår men aldrig stannar i 30 jävla sekunder för att visa lite medkänsla och i alla fall låtsas bry sej, bara för att det kanske kan få mej att må lite bättre den dagen.

Varför kan man inte bara få radera saker som man inte vill minnas? Jag önskar att jag aldrig träffat Carre, hade jag inte gjort det hade jag inte suttit här och gråtit nu. Jag hade inte saknat honom så förbaskat mycket och jag hade inte känt mej så in i helvete värdelös.
Det är inte hans fel, det är bara mitt.
Jag borde varit lydig och stannat hemma den kvällen.
Den kvällen. den kvällen, den kvällen.
Den kvällen som förändrade mitt liv
Den 4 april 2008
Den 4 april 2008
Den 4 april 2008

Just take me away from it!







Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

svar: ååh lillis <3 jag bryr mig, det gör jag verkligen även fast jag inte kommenterar varje inlägg som du skriver att du alltid kan prata med mig för det hoppas jag att du redan vet. Det gör verkligen ont i mig när jag läser hur jävla dåligt du mår. Jag vill att du ska vara glad och må bra för du förtjänar verkligen det bästa. puss<3

2009-02-15 @ 17:06:36
Postat av: Emma

Det var jag som skrev kommentaren över men blogg.se fuckade sig som vanligt. Men det var jag :)<3

2009-02-15 @ 17:07:36
URL: http://hejmonki.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0