Stående ställningar

Nu byter jag avsnitt på ställningarna också.
Killen över, tjejen över, jaja det är jävligt tjatit.

Vad sägs som att prova bågot mer ... spännande..

Stående ställningar:


Den här typen av ställningar är perfekta för vilt, ohämmat och passionerat sex. Om du kan få till det stående kan du ha sex när som helst när lusten finns. Ni behöver inte vänta tills ni är i sängen eller soffan, utan kan ha sex helt spontant. Det är också någonting speciellt med att bli upptryckt och tagen mot väggen som får oss tjejer extra heta.

Baksidan med stående sex är att det kan vara jobbigt för kroppen och speciellt för knäna, oftast speciellt för killen. Om ni är olika långa blir det extra tungt, eftersom killen då antingen måste hålla upp sin tjej eller böja sig ner. Ett bra alternativ för par med det problemet är att den ena parten står upp medan den andra ligger eller sitter på till exempel sängkanten.




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0