Sex till alla läsare, knulla medan ni kan ;)

Haha måste bara lägga till en sak.
Kom att tänka på hur många gånger jag har hört kommentarer angående mina sex-ställingar i kategorin: sex & kärlek.

Det är rätt kul, för om folk har sett det har dom ju kollat, och då finns det ju ett visst intresse. Man kan ju inte kommentera om man inte har sett det.
Ni är så söta kära läsare.

Men ärligt hörni, vad fan är det för fel med att vara intresserad av sex? Fan vi lever ju för att föröka oss, precis som typ.. råttor. Vad fan ska man skämmas för att man råkar var lite kåt av sej för? Det är fan sexigt att vara kåt ;)
Knulla medan ni kan, sen kommer alla roliga grejer som man kallar för öken och flensost =P



Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0