jag hade valt klänning..

Hej
Just nu ligger jag i min säng. outfitsbilderna får komma senare. Nu vill jag bara ligga här och fundera.
För en stund sen kom alla deppiga tankar tillbaka och dom har sagt åt mej på BUP att skriva varje gång dom kommer.
Skriv ner vad du tänker, skriv ner hur du känner..
Jaja... om jag orkar och har tid.

Det slog mej nyss hur mycket jag egentligen har misslyckats med. Jag är bara knappt 17 och har redan ställt till det för mej på... a way too many... sätt.
Mina tankar fastnade på intervjun som Frida gjorde med mej, internettrakasserier.. utsatt, dock.
Men ärligt talat hur lyckades jag att få en hel skola över mej? och vad ledde det till? Misshandel?
Och nu då, en till intervju om tiden i häktet. Som om jag ska veta det.. mm det gör jag ju. *dumma mej*
Och hur fan hamnade jag där?
Varför finns jag med i alla dåliga sammanhang?

Jag är så otroligt trött på mej själv. Och nu då, jag kan inte ens lyckas med att ha var en kille i mer än 10 månader.
Alla man känner firar 1 år hit och 3 år dit, vad firar jag? Att jag får dö snart?

Jag kan inte fatta att jag hade valt ut klänning och allting...

Vi skulle göra det speciellt. I april, ni vet.
Vi skulle gå på en finare restauran och verkligen fira. För första gången för mej..
Jag hade hittat en klänning som jag hade tänkt köpa och ha på mig den speciella kvällen.
Han skulle se en ny person än den han är van vid.
Stupid, stupid, stupid.

Den klänningen får jag hänga tillbaka i garderoben igen..

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0