idag

Vad ska jag hitta på idag då?

Just nu sitter jag och internetshoppar lite. Det där har blivit min nya drog, det är så jävla spännande att hämta ut paket så numera försöker jag förvirra mej själv för att glömma vad jag har beställt och sen när det kommer ett paket blir det ännu mer spännande.
Jag är störd jag vet, men kul är det =P
hehe

Funderar på det här linnet men har inte bestämt mej, köpte det inte förra gången och jag är lite sugen på att köpa det, ska tänka lite till ..

Om ett tag tänkte jag väl kolla på en film eller något. Kaske ska fråga Hanna om hon vill komma över ett tag och senare kanske Carre ville träffas. Han ringde för en stund sen men jag fick aldrig riktigt klart för mej vad han ville.
Antingen är det min kära baksmälla som förvirrar mej galet mycket eller så ville han helt enkelt ingenting, eller... så ville han något men fick inte fram det.

Får väl se hur det blir.
Men vet inte om jag kommer klara av att se hans ögon igen, jag vill inte bryta ihop en gång till.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0