Gårdagens shopping

Igår träffade jag ju som sagt Sara =). Först satt vi och väntade på hennes kompis Agnes, för hon skulle få en kjol. När vi satt och väntade kom Cissi plötsligt gående. Hon stannade och snackade och sen gick hon vidare. Sen fick Sara sin kjol och så gick vi till MQ, Gina, H&M, ZARA och tacobar =).
Efterdet åkte vi till Thorildsplan och jag köpte cigg till Sara och sen snackade jag ett tag med Carre i telefon och sen åkte vi hem.
Blev fett lcyklig igår när vi var på Gina. Ett plagg som jag länge kollat på kostade 300 förut, passade inte riktigt min ekonomi som jag har just nu så köpte aldrig den. Tänkte att den skulle komma på rea men det gjorde den aldrig, istället kom nya modellen och den var ännu snyggare.
Igår var den på rea! Klart som fan klippte jag till och köpte den =).

Nu får ni som tänkt precis som jag passa på, för den har gått från 299 till 99 kronor!





♣ Zip- Gina tricot- 99 kronor (ord. pris 299 kronor)

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

Fin :)

2009-02-04 @ 22:28:38

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0