en underbar kväll

Det var fredag- dag.
Men det var kvällen som var det fina med denna fredag.
Jag satt med grabbarna och kollade på film när Carre plötsligt ringde och ville träffas senare.
I och försej hade han frågat redan kvällen innan om jag ville hitta på något men jag hade inte direkt avarat på det.
Plötsligt ringde han i alla fall och ville att jag skulle komma till stan någon timme senare.

När filmen var slut började jag göra mej i ordning och åkte till skolan för att hämta min mattebok som jag glömt där. Skolan var förstås stängd så jag åkte vidare till stan. Vi möttes utanför bion på Hötorget och sen gick vi in och bestämde film. Bröllopsduellen blev det =).
Jag betalade och sen satte vi oss på en bänk och började dividera om vilket godis vi skulle köpa.
Redan då var det så jävla mysigt på något sätt. Jag kunde inte sluta le, och det kunde inte han heller.

När reklamen började satt vi och pratade och det kändes som att hela salongen var tom, trots att det var fullsatt. Det dröjde inte överdrivet lång tid innan Carre kollade sej omkring och sa:
- Har du tänkt på en sak? .... .. Det är inte en enda kille här.. typ
Han hade jävligt rätt. Det satt två killar bakom mej och Carre och sen satt Carre bredvid mej, det var typ alla människor med ett extra ben som existerade i denna salong.

Filmen var bra och det var extremt mysigt att sitta där med Carre, det var länge sen vi var på bio och igår insåg jag att vi borde gått oftare. När filmen var slut skulle precis en annan film börja i salongen bredvid. Carre ville att vi skulle planka in men det orkade inte jag.
Han frågade om jag ville följade med honom hem, jag tvekade, var det verkligen en bra idé?
Han ringde och pratade med sin mamma och det verkade inte vara några större problem.
Jag satte mej på en bänk precis utanför bion och när Carre hade lagt på kom han fram till mej mej.
- Fryser du ? frågade han
- Nej
- Inte alls?
- Nej
- Kom jag vill att vi ska gå till ett ställe, sa han.
Det tog mej 2 sekunder sen visste jag vart vi skulle, och nog kände jag honom.

Ett tag senare klättrade vi upp för apberget. Jag fick låna hans handskar att sitta på och sen satt jag där på berget och kollade ut över vattnet och alla lysen. Carre stod precis bakom mej hela tiden och efter ett tag började vi klättra er igen. Carre fick hjälpa mej och mina klackar flera gånger på vägen ner, men det var inga problem med det.

Vi satt på en bänk på perrongen och väntade på tåget när han sa det. Det var 9 minuter tills tåget skulle komma, fy fan vad snabba minuter det var.
Han sa att han hade tänk och kanske ville börja om och ta allt långsamt. Han erkände att han hade träffat andra för att kolla om han kunde tycka om någonannan lika mycket som han tyckte om mej. Det kunde han inte påstod han.

Vi åkte hem till honom. Jag var trött, så vi somnade rätt tidigt. Större delen av natten låg han och kramade mej och allt kände precis som det gjorde för några månader sen när vi var tillsammans och otroligt lyckliga.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0