35000 och inga ben i kroppen

Som jag skrev i förra inlägget tar jag helgen också lite snabbt.

Börjar med fredagen, känns rätt lämpligt.

På fredagen skulle det vara en stor fest i en lokal i Ulvsunda. Självklart hade vi biljetter.. eller tja, vi köpte samma dag.
500 biljetter hade sålts och man kunde väl anta att åtminstone 400 kommer om man har köpt biljetter, det skulle alltså bli rätt stort.
Fredag den 13:e slog till och några timmar innan festen får Hanna veta av killen som skulle hålla i festens flickvän att det inte blir av.
En snurrig historia om att han hade suttit med pengarna i en påse på tuben och sen blivit av med påsen, drogs och Hanna ringde mej direkt.
Fucking lögn tänkte vi och kollade upp allt.
Precis som vi misstänkte måste en lokal bokas två veckor innan, så vilka pengar var det han "gick runt med" .
Ni fattar säkert, vi trodde inte ett skit på den storyn.
Alltså var ingen lokal bokad och ingen fest planerad.
Jäveln hade sålt biljetter till 500 pers för 70 styck. Det blir 35000 rakt i fickan.
Vi får väl se hur länge den killen kommer gå på sina ben innan 500 sura ungdomar hoppar på honom.

Så istället för festen då?
Jag och Hanna hade ringt till Emelie, eftersom vi hade tre biljetter. Så istället för att parta åkte vill till Spånga och köpte tjockisgrejer och gick hem och kollade på en skräckis hemma hos mej.
Efter det hade vi en oerhört intressant diskussion, som hela tiden avbröts av att jag och Emelie satt och garvade, medan Hanna försökte vara blodigt seriös.
Det var rätt kul. =P

Den kvällen somnade jag i alla fall med ett litet leende på läpparna =).

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0