Snygga skor

Nu är jag hemma igen, eller det har jag varit ett tag. Jag har bara varit lite upptagen med att käka en lussebulle, ta bilder på så ni får se rosetten och lyssna på musik.

Nu är jag i alla fall igång här i några timmar.
Först och främst bara måste jag visa två par skor som jag hittade på Din sko när jag var i Kista i fredags.
Det ena paret har jag i och för sej visat tidigare, men jag älskar skorna så jag visar dom igen.

Synd bara att jag måste ha storlek 35 i skiten och så finns inte det

Fast jag måste säga att jag tappade suget efter det ena paret när jag var på Magasin 15 och såg en tjej gå runt med dom där. Jag har otroligt svårt för tjejer som går i högaklackar men verkligen inte kan. Det finns inget fulare. Då tycker jag att man ska välja ett par lägre dojor i sånna fall. Hela alltet blir förstört om man inte kan gå ordentligt i klackarna. Klart man får svaja lite, herregud det är ju ganska svårt med riktigt höga klackar, typ kullersten, rulltrappor och små andra gropar och hål här och var. Men om man inte ens kan stå och gå på ett helt vanligt golv då tycker jag att man ska tänka om lite.

Har ni någonsin sett en person som har höga klackar som går inåt mot varandra som ett "V", Alltså om hon skulle pressa ihop låren och fötterna skulle klackarna bilda ett "V"?

Om ni ser det, kolla bort. Det är förjävligt att se kan jag säga. På grund av henne kanske jag aldrig ser dessa fina, något för stora dock, på mina egna fötter. Och jag säger det, jag kan gå i klackar




Kärlek vid fösta ögonkastet när jag såg dom för väldigt länge sen nu. Det blir väl att köpa ett kilo inlägg om man ska ha dom här



Riktigt söt sko också. Den såg jag för första gången i fredags. Lite speciell, det gillar ju jag.

Som sagt kommer dom från Din sko

Förhoppningsvis får jag hem mina skor imorgon


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: emmelist

vad roligt att du vill vara med :D

har du haft en bra dag då?

2009-12-14 @ 20:01:50
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: liioon

har tävling i min blogg just nu och Du har chansen att vinna ett presentkort värt 300 kr på H&M !!

2009-12-14 @ 20:48:43
URL: http://liioon.blogg.se/
Postat av: Paula

dom första var skit snygga!

2009-12-14 @ 22:02:58
URL: http://shefabulous.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0