Dagens shopping

Hej

Just nu sitter jag och Roya och tittar på Twilight. (För övrigt Royas 28:E gång)

Den här dagen har varit jättelång. I morse var jag och träffade Roya, efter det träffade jag Sara i stan. Vi kollade runt lite på mellandagsrean och fikade, sen åkte vi hem och bytte om och fixade massa grjer därefter var det direkt tillbaka till stan för att träffa Roya, Emelie och Sara för middag i Kungshallen.
Nu har jag och Roya landat i min soffa med varsin kopp te.

Tänkte snabbt visa dagens lilla shopping.



♣ Lårhöga stövlar- Scorett- 999 kronor
♣ Kjol- ZARA- 199 konor (ord. pris 259 kronor)
♣ Skjorta- ZARA- 129 kroor (ord- pris 149 kronor)
♣ Linser, linsvätska och linsbehållare- 249 kronor

Kommer tipsa senare om vart man kan köpa linserna


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0