Om veckans blogg tävlingen

Jag har också fått en fråga om när "veckans blogg tävlingen" avslutas. Och svaret är:
- Jag vet inte.

Jag avslutar den någon dag när jag helt enkelt har lust att dra fram några vinnare.

Fram tills dess, ni som vill vara med och ni som redan är med. LÄS REGLERNA!
Fler av er skriver att ni vill vara med men glömmer att länka. Länkar man inte kommer man tyvärr inte kunna bli en vinnare.

För att svara på frågan: Varför ska man länka?

Jag har redan förklarat det en gång men jag gör det självklart igen.
Meningen med hela tävlingen är att flera bloggar ska komma fram och synas. Som jag har sagt till vissa är jag personligen otroligt trött på bloggarna som ligger på toppen.
Det händer lixom aldrig något nytt i deras liv, otroligt tråkigt! Och ändå läser folk deras bloggar.
Varför?
Jo, för att det inte finns några andra bloggar att läsa, för att man inte vet att dessa existerar.
Därför har jag nu startat den här tävingen. Jag vill i alla fall ha nya bra bloggar att läsa.
Skrota dom stora, små är precis lika bra.
Med en enkel liten länkning till min tävling kommer fler att delta och jag får fler bra bloggar allt läsa

Dessutom får förmodligen dom som blir dragna fler besökare. Och så blir alla glada

Hoppas att ni är nöjda med svaret.


Har du inte anmält dej än? Gör det här


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0