Kaur Lindmäe

Nej det gick verkligen inte som jag hade tänkt mej. Efter 2 månader och 1 dag utan att ha träffat honom hade jag aldrig tänkt mej att det skulle bli såhär.

Dagen han åkte grät jag, idag kom han tillbaka och nu är han borta igen.
Sanningen är att jag inte klarade av det längre. Det blev för mycket. Men kanske hade det blivit lättare om jag inte hade sett honom, jag vet inte.

Nu är han i alla fall borta och nej jag hade inte tänkt mej att det skulle bli såhär. Jag erkänner. Jag hade vissa planer. Vi skulle komma hem till mej. Snacka, laga mat. Jag funderade på hemmagjord pizza eller tacos. Det spelade ingen större roll jag var bara glad att han var hemma igen.
Jag hade fixat en film vi kunde kolla på om vi hade haft lust. En film som jag gissade att han skulle gilla, mest för hans skull. Sen hade jag handbojorna nära till hands för att kvällen skulle bli sådär riktigt perfekt.

Men vi kom aldrig hem till mej. Inget av det hände. Så okej det var inte planerat, och det var inte meningen. Vi hade det ju helt okej innan han åkte. Men det blev helt enkelt för mycket.

Idag var det nog sista gången jag såg Kaur Lindmäe. Och det värsta av allt är att jag aldrig fick ge honom någon riktig avskedskram . Men kanske var det bäst så. Jag vet att jag gjorde mycket fel, och jag vet att han tänkte samma sak. Jag tror att om jag inte hade gjort det så hade han gjort det vilken dag som helst.

Vet inte exakt ur man säger det men ...


sinu elu on parem ilma minuta


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Petra

Var det finska du försökte dig på där? Det enda jag kan tänka mig att det skulle kunna stå är "Sinun elämä on parempi ilman minua" ? alltså, "ditt liv är bättre utan mig"... elr var det helt galet ? :D

2009-08-10 @ 12:48:14
URL: http://petronellllla.blogg.se/
Postat av: issas bästa vän

det är estniska.

2009-08-10 @ 15:44:58
URL: http://saralinneaolsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Jahaa okej, dom två språken är sjukt lika varandra, kan man finska så förstår man nästan allt de säger i estland :) Som norska eller danska för svenskar.



Gissar fortfarande på att det betyder det jag skrev ovan ;) fast jag kanske är helt ute o cyklar ändå :D Issa, du måste svara och säga om jag gissade rätt på betydelsen! ;)

2009-08-10 @ 16:26:11
URL: http://petronellllla.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0