Gratissidan som knäcker!

Hej, jag vill berätta om en grym gratissida. Jag har testat ett flertal och bara en håller hela vägen. Gratismakeup är verkligen 100% gratis. Fuck gratisbio säger jag bara, där strular det med poäng och dom bästa erbjudanden bygger på att man köper något från någon affär, skiiiit bra det är då! Gratis ska vara gratis! Det är det på gratismakeup, annars skulle jag ju inte hålla på med det.
På Gratismakeup får du alltid poäng när du loggar in och sen extrapoäng för att du svarar på en fråga. Det kan var allt mellan idoljuryn till väder och klimat. Dessutom får man jubileumspoäng varje månad och när helst man har lust kan man plocka på sej poäng genom att endast besöka en hemsida. Så jäkla enkelt så det är nästan läskigt att dom gör som dom gör.
Gör som jag och gå med. Hjälper dej med första steget, klicka på bilden så är du igång.
Lycka till med alla presentkort du kommer få, snacka om att man sparar pengar på Gratismakeup!
Just nu kan du dessutom vinna en laptop, helt gratis of course! Bli medlem



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0