don´t know what to do

Hej, idag har jag varit med Olivia hela dagen =)
Ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt. Kanske åker och gymmar ett tag senare, men får se.
Jag är så jävla trött och jag sover inte bra på nätterna. Det är otoligt jobbigt med Carre just nu.
Han sitter och skriver till någon tjej på internet och han anklagar mej för att skriva till massa killar.
Sånt vet man ju alltid hur det slutar =/
Vi får se hur det blir när han kommer hem.

Idag har jag namnsdag btw, för att snacka om annat. Eller Isabella har namnsdag men det är ju typ samma sak som Isabell.
Om jag orkar kanske jag går på bio med mamma ikväll. Men just nu är jag bara deppig. För en stund sen satt jag och Carre och skrek åt varandra i telefonen.
Han beter sej som största idioten, varför älskar jag honom fortfarande?
Jag behöver fan hjälp.

Idag läste jag mitt horoskop och där stod det just att jag inte vet hur jag ska tackla ett problem. Är det här ett problem? JAAA i högsta grad för fan.
Hjälp mej någon!

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0