spekulationer kring snö

Godmorgon godmorgon, det verkar som att jag bara har tid att skriva tidigt på morgonen, sen drar aktiviteterna igång.
Även idag, som alla andra dagar är det fullt upp för min del.

Jag kom hem för kanske en halvtimme sen och nu sitter jag här med en kopp varm choklad och tänkte försöka skriva några inlägg när jag nu ändå har tid.

Den här veckan har det verkligen varit fullt upp, jag har inte sovit mycket och jag är jätteförkyld.
Förjävligt med andra ord.
Vi har för mycket läxor i skolan, inte för att jag lägger ner någon tid på dom vi har men ändå. Det gör dessutom det hela ännu värre för ju mer jag hamnar efter, desto mer kommer jag behöva stanna i skolan för att jobba klart.
Det är det issa inte verkar ha fattat.

Anyway.. fan vad det snöar.
Jag har varit upp och pulsat i snö sen 7 i morse, inte kul.
Här i spånga är det faktiskt jävligt mycket mer snö än vad det är i.. typ... söder om söder.
Sajk det där, hu det kan vara mer snö i en del av Stockholm än vad det är i en annan del av samma jävla stad.
Hörde att det börjar bli uppåt två decimeter i Märsta, och i Tumba är det bara några centimeter. Weird, tror aldrig att jag kommer fatta det där =P. haha

Ha en bra lördag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0