på flykt mot Södertälje

Igår kväll hade jag i alla fall riktigt jävla tråkigt.
Så jag bestämde mej för att helt impulsivt åka till stan och sätta mej i en sån där värmegrej, och sen bara sitta där.

Men på vägen visade det sej att ett jävla äckel stod i centralen och väntade på mej för att han tyckte att vi skulle ha sex i den där värmegrejen.
Det tyckte in jag så jag flydde vidare mot Södertälje. Okej man kan ju tycka att jag bara kunde ha vänt men grejen var att jag var redan för nära stan när den saken kom upp.
På vägen till Södertälje sms:ade jag David och kollade vad han gjorde. Han var med Ken och Johan, som vanligt. Jag vet inte vad dom gjorde men det var tydligen något som dom kunde dra sej ifrån ett tag så dom kom ner till Tumba och höll mej sällskap ett tag.

Sen tyckte David att jag skulle hänga med dom upp och kolla på film, tja jag hade inget bättre för mej så jag hängde med.

Efter någon timme var jag tvungen att åka tillbaka hela vägen, men fan då hade jag i alla fall gjort något den kvällen =P


Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0