me and my baby

Sen måste jag ju berätta om mitt söta lilla förhållande med Carre, som faktiskt än så länge håller.
Igår var jag hemma honom och då lagade vi mat tillsammans och sen kollade vi på Ghost Rider.
Vet inte vad det är med mej men jag är helt kär  den filmen.
När vi lagade mat tyckte Carre av någon anledning att jag var jättekorkad. Han hade nämnligen satt in en majskolv i ugnen åt mej och jag var jätte otålig och skiten vägrade ju bli klar:

Jag: Är den klar snart??
...
...
Jag: Är den klar snart?
...
...
Carre: Snart
...
...
...
Jag: Nu då?
...
...
...
Jag: Men nu då?
...
...
Jag: När är den klar?
Carre: Min mobil ringer när den är klar
Jag: När ringer din mobil då?

Ett tag senare

Jag: Jusste Carre du skulle ju ringa Thomas.
Carre: Jusste fan, kan du hämta min mobil
Jag går till hans rum och kommer tillbaka till köket med hans mobil.

Jag: Men vänta lite... Hur skulle din mobil kunna ringa när min majskolv är klar om den ligger i ditt rum?!


Carre garvade ett tag kan jag säg, det visade sej att han hade menat att det skulle ringa någon gubbe till honom och berätta att majskolven var klar... eller något.
Asså jag fattar fortfarande inte, rätt kul var det i alla fall... om mar var på plats.



Jusste, sen jag ju jag och min älskling börjat bygga pussel också. Säg vad ni vill det skiter jag i. Just nu håller vi på med ett 500-bitars. Det köpte jag och mamma egentligen när jag var deppig för att Carre hade dumpat mej. Hon lovade att hon skulle själpa mej att bygga det för att jag skulle tänka på något annat.
Men det blev aldrig av, Carre tog tillbaka mej och nu bygger vi det istället.
Ärligt talat har vi riktigt kul när vi bygger och när vi är klara ska vi köpa ett 1000-bitars och sen 5000-bitars och till sist 10 000- bitars. Vi får väl se hur länge vi orkar =P



Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0