tisdagens outfit

hej bloggen och alla människor som läser den.
Just nur är jag med min kära pojkvän, som sitter och tar massa bilder på mej med min kamera.
Det blir ett snabbt inlägg nu för sen ska jag väl underhålla honom lite.
Vi kom precis hem från en tur med min moppe, på hans önskan.
På vägen såg vi någon BMW-service och carre är helt kär i allt vad BMW heter så vi var tvugna att stanna och kolla på alla bilarna. Efter det hade han värsta glädjeruset och det är fortfarande kvar, för en gång skulle är han glad, det var ett tag sen han var glad nu. Sen han slutade röka har det mesta blivit tråkigt. men men sånt är livet säger dom.

Nu innan jag slutar tänkte jag bara lägga in dagens outfit.

image515



Jag ser lite groggy ut på bilden men det bjuder jag gladeligen på ;)

♥ Puss och kram jeans- Gul&Blå 800 kronor
♥ Vitt boxerlinne- JC typ 99 kronor
♥ Svart munkjacka- H&M? pris ?



Det var väl det
ha en bra fortsatt tisdagkväll

Kram


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0