söndag

Nu är jag hemma hos Carre igen. Jag har åkt fram och tillbaka hela helgen. Fan det suger att de är slut. Jag ska försöka ta mej till skolan imorgon, känns som att det var evigheter sen jag var där.
Det kommer nog bli svårt att gå upp så tidigt också, men vi har sovmorgon både på måndag, onsdag och tordsag och det är ju inte helt fel.

Carre sitter och kollar på F1 just nu och bilar intresserar mej inte speciellt så jag tänkte uppdatera bloggen lite istället.
När jag kommer hem tänkte jag lägga upp outfiten för igår kväll.

Nu tänkte jag börja fixa till mej lite här
ha en bra söndag


 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0