shopping med älskling

Halloj bloggen och alla trogna läsare.
Nya pengar idag =), vilket innebär shopping! Egentligen hade jag tänkt att spara alla pengar men vad fan..
lite shopping skadar väl ingen.
Shoppade med Carre i alla fall. Inget man man kan kalla storhandla men vi köpte i alla fall lite grejer.
Tänkte lägga in lite bilder innan jag går och kollar på film med älsklingen



♥ string 39 kronor - Cubus

♥ string 49 kronor - Cubus
♥ Ansiktsmask 20 kronor - Cubus
♥  Puss och kram-jeans- 900 kronor- Gul&Blå
♥  Carres tröja- 600 kronor- Gul&Blå



Puss och kram jeansen har jag btw letat efter väldigt lääänge! Snacka om att jag blev lycklig när jag såg dom. Två par fanns kvar i affären, numera finns det ett par kvar, den här typen av puss och kramjeans säljs inte längre, det är helt nya modeller nu så jag kan ju bara säga att jag är glad som var ute i god tid. Jag har fyra par av den gamla fina modellen.
Carres tröja var grymt snygg. Tips till alla killar som läser det här är att gå och testa en liknande. Skön, bra kvalitet, snygg och den funkar framför allt vid alla tillfällen. Tips till alla tjejer är att tvinga era pojkvänner att införskaffa sej en liknande och sen rååka ta den av dom. =P

image524

image525



Nu ska jag gå och kolla på film med älsklingen, koppla av och använda ansiktsmasken.

kram


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: queenpeach

fina jeans!Kolla gärna in min wesbhop med massor av nyheter, unika plagg som inte finns i Sverige:D

2008-05-23 @ 22:40:25
URL: http://queenpeach.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0