Niveas slim produkt

Ett sista inlägg för ikäll.
Härligt väder det har varit idag, och själv har jag knappt varit ute någonting.
Till att börja med vaknade jag och Carre ganska sent och innan vi hade fattat att det var fint väder, var det inte lika fint väder längre. Fast vi kom ju ut där ett tag när vi fick soppatorsk.

Jusste! Appropå ingenting. Jag såg en ny reklam med Nivea. Nu gör dom reklam för en produkt som heter My Silhouette. Det ska tydligen vara en kräm som gör att man blir upp till 3 cm mindre på bara 4 veckor!
Det lät helt sjukt i mina öron så jag kollade upp det här lite mer.
Jag hittade en massa information på internet, allt är tyvärr på engelska hittills. Men så vitt jag har förstått det så innehåller krämen två ingredienser med hyfsat viktiga uppgifte.
Den ena tar typ bort speciella celler och ser till att dom inte kommer tillbaka igen.
Och den andra, vette fan vad den gör men det är säkert något smart.

Efter det tänkte jag att det bästa sättet att fatta nåot på är att helt enkelt testa, och det tänker jag göra.
Så fort jag orkar ska jag skaffa en av dessa och testa i en månads tid och efter det ska jag lägga upp resultatet här i bloggen.
Bäst för Nivea att det funkar!
För er som vill vara med och testa ser produkten ut så här:
 
11608_c69e7f880a20396d8407b915e6ef482c



Det vekrar dessutom som att man ska träna endel för att bli 3 cm mindre..
Woooow blir man förvånad lixom?!

Nu tänkte jag börja göra mej i ordning för att sova så hörs vi imorgon igen.







Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0