måndagens outfit

hej igen. återigen var det ett tag sen jag skrev och åter igen har det hänt lite skit. Jag tänker dock inte yttra mej om den här incidenten för det är varken min ensak helt och hållet eller ens lämpligt att skriva så att hela världen kan se det men i och för  sej kan endast noren förstå det någorlunda. Hur som helst vill jag inte yttra mej i det.

Just nu ligger jag ovanpå våran jacuzzi och solar lite. Satan vilket härligt väder det har blivit och det är ju inte helt fel med en laptop då. På så sätt kan man slappa i solen och få bloggen uppdaterad utan att behöva välja bort något ;)
Nu när jag ändå ligger här tänkte jag lägga in den här veckans outfits för jag har inte hunnit det än som ni säkert märkt.
 
Börjar kort och gott med måndagen då.

image531

♥ Puss och kram shorts- Gul&Blå- 800 kronor
♥ Grön topp- från Spanien

kram

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0