måndag

Måndag igen. Trots att jag har vilat hela helgen mår jag fortfarande inte bättre, snarare tvärt om.
Det är därför jag inte har skrivit något under helgen, jag har lixom inte haft något speciellt att berätta.
Jag och Carre har bara vilat, kollat på film och sen blev det visst en sväng till akuten också.
Sen träffade jag Maling en dag också.
Mer än så har det tyvärr inte varit, as trist men så är det.
Det är helt sjukt att jag fortfarande är sjuk, efter över en månad av vila. och nu är det nästan värre dessutom. Jag hostar, har ont i ryggen, täppt i näsan, nyser hela tiden, snorig som fan och huvudvärk, det är bara febern som saknas.

Idag var jag på KS igen och sen åkte jag hem för att vila en dag till. Om typ två timmar tänkte jag åka till skolan och göra ett prov och sen åka hem igen, det var min måndag det.
Roligare kan man ju ha.



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0