issa tipsar

Hallå alla söta läsare.
Idag känns allt grymt mycket bättre, från en dag till en annan. Jag täkte bara slänga iväg ett snabbt inlägg nu för jag är med min kära bästis.
Innan jag börjar vill jag åter igen påminna om att det som står i förra inlägget inte direkt är taget ur exempel på hur Carre beter sej eller är som person. Som jag skrev, att vissa saker stämmer betyder inte att alla gör det, så ta inte det för givet. I många fall använder jag ordet "man" och inte "jag", det betyder alltså att det är ett exempel rakt av, men det kan lika gärna vara 100% sanning. Så, då var det klart, hoppas att det är slut på onödiga känslor nu.

Idag tänkte jag tipsa om en av mina älsklingar som används väldigt snålt av någon oförklarlig anledning

image519


Denna söta lilla hatt går att använda vid nästan alla tillfällen. Ute på stan, på fest, makserad eller i striptease framför pojkvännen =P *skojar* förmodligen har ni mer fantasi än så. Men vad jag vill få sagt är att den går att använda precis när man har lust.

Den finns att fynda på H&M för ett pris på typ... Runt 60 kronor. Under hundringen i alla fall.

Nu ska jag gå och fixa till ett litet hemmaspa här och fixa mina fötter, naglar händer och ansiktet.
Ha en fortsatt bra torsdag.

kram

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0