fortfarande sjuk

Den här bloggen går grymt segt just nu, det kan jag hålla med om.
Men jag har tyvärr inget bättre att komma med än att jag fortfarande är sjuk. Outfitsen är väldigt onödiga att ens fota för dom består dag ut och dag in av ett par mjukisar och en tröja, allt för att hålla mej varm.

Däremot har jag spenderat lite tid med Carre under dom här veckorna då jag har varit sjuk. Han kom till mej för några dagar sen och sen har han sovit hos mej och för typ en timme sen åkte han hem.
Idag har vi kollat på film... Jävlar vilken nyhet!!!
Sen blev han sugen på en macka från Sub way så vi tog moppen och tänkte åka och köpa en macka till honom... Men vi fick soppatorsk på vägen så vi fick leda hem moppen igen och ta bussen istället.
Det är väl det mest fartfylda som har hänt den här veckan.
Imorgon ska jag tydligen vara med Carre igen, det har han bestämt, jag får se hur det blir. Men om vi träffas imorgon lär vi väl kolla på film.. igen.



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0