stöten

På torsdag är det dags för nästa resa. Den här gången bär det av till Stöten, för mer snowboardåkning.
Hade hellre åkt till Västindien eller något annat skoj istället, lite värme vore ju inte helt fel, men nu får man nöja sej med det man får.
Stöten var det, 20/3 - 24/3. Kort resa, men jävligt lagom. Jag vill ju hinna göra annat på lovet än åka snowboard.
Jag får se till att mobilblogga dom dagarna, så jag håller bloggen uppdaterad.

Btw, i morgon blir det nog inte heller så mycket bloggande från min sida. Först är det packning som gäller och sen ska jag börja göra mej  i ordning för kvällen. Det blir dans i stan, nalen om jag inte minns helt fel.
Får väl se hur det blir. Vi hade ju dansträning i typ 3.5 timme igår för att lära oss bugg, vals och foxtrot så lite borde man väl kunna dansa i alla fall, hehe.

Nu ska jag plugga vidare här. Vet inte varför jag gör det, jag missar den lektionen då man ska kunna det jag pluggar på, på grund av att jag ska göra ett g-test då. Men vad fan, det är lika bra att kunna. Om någon vecka kommer det säkert ett prov på skiten.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0