på jobbet

Heeeeej, nu sitter jag på jobbet och tråkar. Allting här är så jävla tråkigt. Igår var det i alla fall en rätt mysig dag. Då var alla på möten hela dagen och när vi behövde hjälp kunde vi inte få det så vi satt bara här mestadels. Jag lyckades till och med somna en kvart. Det rä rätt nice, få betalt för att sova lixom. Men det var desto mer action i förrgår däremot so de kompletterar varandra antar jag.
Just nu har jag rast. Så fort alla människor försvinner från köket ska jag gå och fylla på min kopp med varm choklad=)
Sen är det back to work igen. Just nu sitter jag och prickar av kundnummer från en lista och registrerar det i datan. Baaaara 20 papper och jag är på 6:e. Segt som satan men men..
Lunch om en timme också då kan man samla lite krafter igen.

Idag firar jag och min älskling 2 månader också. =)
Hur ska man fira det då? Förslag?
Nej jag kommer nog på något. Får väl köpa jordgubbar på vägen hem eller något....

Vidare efter jobbet tror jag att det blir en hel del sömn för min del. Jag har inte sovit speciellt bra på flera dagar, en natt sov jag nästan inget alls, så jag har lite att ta igen. Sista dagen på jobbet imorgon också, sen blir det äntligen sommarlov för mej. Och om några dagar åker jag ju till Spanien som jag sa. Får väl se hur mycket jag skriver då.

Nej nu måste jag fortsätta med mina siffror och namn här.
Later

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0