fucking final

Sa kom dagen vi lange vetat skulle komma men absolut inte ville.
Den stor finalen i EM- Spanien och Tyskland...

Nar vi forst kom hit borjade resan nastan med att Spanien vann mot Italien och bilarna akte och tutade hela natten, nagra nagar senare vann dom mot Ryssland och da tutade alla annu mer. Folk var ute och viftade med flaggor och skrek och bilarna tutade som galningar, det hande i och for sej vid bada tillfallena.
Nu har Spanien, tyvarr maste jag saga, tagit sej till final.
Om Spanien vinner ikvall blir det ytterligare en av manga somnlosa natter. Man far val bara hoppas att Spanien forlorar, for min skull!

Go Germany !




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0