España

Hola bloggers och Sverige.
Nu ar jag i Spanien. Hittills har det inte hant ett skit. Vi har handlat mat =) hehe
det ar typ allt.
Langre an sa blir inte det har inlagget for jag har inte mer att saga =P
Saknar fortsos redan folket dar hemma, det ar ju alltid jobbigt sa har i borjan.
Min alskling foljde med mej till taget imorse, Arlanda express tror jag att det hette.
Stod och kramade honom ett bra tag, tillslut stangdes dorrarna och sa var jag tvungen att ga in i taget.

Imorgon blir det nog mest sol och bad for min del, stranden ligger typ 60 meter fran varat hotell sa vi ser den fran balkongen, javligt nice faktiskt.

Anyway, den har kvallen borjar lida mot sitt slut. Skriver mer imorgon.
Kramar from Spain




Perrongen vid Málagas flygplats. När tåget kom åkte vi vidare mot Torremolinos och sen till Arroyo de la Míel och Benalmádena. För er som är intresserade ligger det mot Fuengirola till.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: elli

det är ju bra att ni har gjort nåt i alla fall... mat är ju alltid gott så det var ju bra att ni köpte det...

puss<33

2008-06-25 @ 12:39:42

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0