det gillar killar

Girltalk kollade för ganska länge sen upp vad några killar gillar när det gäller sex.
Tyckte att det var ett kul inlägg och tänkte bjuda på det för er som inte sett det


Dirtytalk

Stönande i all ära men lite "dirty talk" är det bästa. När en tjej verkligen talar om för mig vad hon gillar får det igång mig ordentligt. Det är så förbannat hett.
Tom, 25


Doggiekyss

När man kör doggiestyle och hon vrider huvudet och kysser mig, då är det kört!
Fredrik 28


Smek mig lätt

Den som myntat skrönan att män inte tycker om efterspel har helt fel. Efter jag kommit älskar jag när kvinnan ifråga smeker mig lätt över hela kroppen. Men lätt...
Samuel 28


Benknip

Om tjejen istället för att sära på knäna i Doggiestyle lägger sig ner så att benen ligger tätt ihop istället. Ju närmare benen är varandra desto tightare känns det för mig.
Filip 25


Ridpingis

När hon är ovanpå gillar jag när hon böjer sig bakåt och tar på mina bollar medan hon rider.
Vilhelm 27


Smeka sig själv

Jag älskar en kvinna som är komfortabel nog att smeka sig själv under sex! Åh, vad det är sexigt!
Johan 29


Liten och svag

När en tjej måste använda två händer för att tillfredsställa mig mellan benen känner jag mig stor och stark.
Tom 28


Djupt, djupt

Det är riktigt trevligt med kvinnor som sätter händerna på min rumpa och för mig djupt in i dem.
Alexander 25


Muskelsex

Kläm och känn på mina biceps och triceps när man gör missionären. Det får en att känna sig stor och stark.
Peder 29


Ge mig utsikt

Jag tycker bäst om när hon rider. Det är en vacker utsikt och känsla av att hon är i full kontroll och bestämmer helt hur hon vill ha det.
Henrik 32

Vad gillar din kille?



Källa: Girltalk.se


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0