dagens outfit

Idag var jag också i stan igen, tänkte visa dagens outfit när jag ändå håller på med mina bilder. Jag lovade ju för länge sen att jag skulle göra ett nytt linne och att jag skulle sätta in bilder. För ett tag sen skrev jag ett inlägg om att jag skulle göra linnet den kvälle och då också sätta in bilder. Linnet blev klart men något kom i kläm så bilderna blev aldrig av, däremot skulle jag fixa med bilder idag fast då tog ju så klart batteriet till kameran slut. *suck*. Det är i allafall det linnet jag har på mej. Så fort jag har laddat batteriet kommer en bild på hur det ser ut utan skinnjackan ;)



♥ Skor- Intersport- 700 kronor
♥ Puss och kram jeans- Gul&Blå- 900 kronor
♥ Linne- H&M- 69 kronor
♥ Skinnjacka- Hollies- 1700 kronor

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0