uppdatering från väst

Halloj buds och gubbs
för en stund glömde jag var jag var och tänkte fråga vad klockan var där hemma i stockholm, hehe här i Bohuslän är den i alla fall snart 00.30 ; ), haha för mycket vattenpipa antar jag.
Jag har försökt blogga varje kväll men internet har inte riktigt varit på min sida här, men ikväll verkar det funkar, får väl se.

Här flyter dagarna på och varje dag är undefär likvärdig. Morgonen börjar runt 12 med att jag tar en morgonpromenad, sen käkar jag frukost och sen börjar dagens akrivitet. Hittills har det varit sån värmebölja att vi legat i vattnet större delen av dagen. Härom dagen åkte vi in till Gebban (Grebbestad) och käkade mjukglass.
Annars på kvällarna brukar vi sitta och titta på den otroligt fina solnedgången, röka vattenpipa och dricka cider. Inte helt fel kan jag säga.

Vet inte vad mer jag ska berätta. Snart är sommarlovet slut =(, snart är det också dags för rättegång, fan måste snacka med min advokat

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0