3 månader med Kaur

Jusste, innan jag går. Glömde ju berätta för er varför det inte kommer bli så många inlägg ikväll.
Det är nämnligen en lite speciell dag idag.
Det är så att just idag var det  3 månader sen jag och Carre blev tillsammans.

Jag vet vad ni tänker: Vad är det för speciellt med det?

Men det är väl alltid kul att fira något och eftersom det bara är en dag i månaden kan man väl få fira just den dagen lite extra.
Just den 18:e april hade jag ju turen att bli tillsammans med en helt underbar kille, är inte det värt att fira?

Grattis till mej ! hehe

ha en bra kväll
kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0