Shopping

Idag fick man nya pengar på kontot igen, och det betyder såklart inget annat än SHOPPING! =)
Brände visst lite över 500 spänn på bara några timmar i ett centrum där det finns ett väldigt begränsat antal grejer man köper och ett oändligt antal saker som man aldrig någonsin skulle köpa eller ens tänka tanken att prova.
Lite grejer blev det i alla fall:
image442


♥ En ny sminkväska- H&M 39.50 kr
♥ Doftljus- Mique 15 kr
♥ Toma DVD- fodral - Clasolsson 19 kr
♥ Kajal från Dior- Kicks 180 kr
♥ Svart topp Miss sixty- Bik Bok rea: 180 kr
♥ Vit topp- Bik Bok två för 99 kr


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0