vem skrev den fina kommentaren?

Jag fick en kommentar angående novellen, för ett tag sen. Det är en kommentar som jag vill uppmärksamma lite extra.
Tyvärr fanns det inget namn eller blogg angiven så jag uppmärksammar allt lite extra med ett inlägg istället.

Här är kommentaren:

jag tycker absolut att du ska fortsätta med novellen. det gör att man lära känna dig bättre, och personer som kanske är/har varit i din situation inser att man kan vara stark och klara allt. du är en hjältinna!

Jag hoppas verkligen att du som skrev kommentaren läser nu, för det var nog en av dom finaste kommentarerna jag någonsinn fått. Jag vet att det finns fler än jag som blev rörd av dom fina orden. Tyvärr att jag lite dålig på att uttrycka känslor via skrift. Jag är desto bättre när det kommer till kroppsspråk.
Jag vill i alla fall bara att du som skrev kommentaren, vem du än är, ska veta att den berörde mej på ett helt annat sätt än vad andra saker har gjort. Och ordet hjältinna får mej inte bara att vilja fortsätta skriva på novellen, det får mej också att känna mej som någon. Jag hoppas verkligen att du som skrev läser det här.
Vill avsluta med ett jätte tack till dej.

Massor med kramar till dej och till alla andra som tänder en låga i mej med era fina ord!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0