mysigt 4 månaders jubileum

Igår firade ju jag och Carre 4 månader. Det blev faktiskt en riktigt kul dag.
Först var jag hos kiropraktorn, vi hade faktiskt ganska kul igår =). Jag lät honom dessutom knäcka både min nacke och min höft, det är något han velat göra men inte fått göra på väldigt länge. Nästa gång lär han väl behöva knäcka lite här och var i ryggen för där gär det jävligt ont numera...

*host* nu var det inte det jag skulle skriva om. Efter att jag hade varit hos kiropraktorn åkte jag innåt stan för att träffa carre. Vi hade bestämt oss för att gå på bio men vi hade ett bra tag på oss att hitta på något tills filmen skulle börja. Först gick jag och käkade lite på Burger King. Sen gick vi och kollade på skor. Efter det ville jag gå och prova ett par jeans som jag hade sett. Jag provade dom men kom ut från affären med ett helt par andra jeans. =P
Carre var lite smått irriterad efter det, han tyckte att vi var i stan för att fira 4 månader, inte för att shoppa. Efter mycket tjat och argument från min sida lyckades jag i alla fall få köpa dom.

I sista stund kom jag på att jag skulle köpa något att ha med mej på bion. Mjölk hade jag bestämt mej för. Carre tyckte att det lät helt vansinnigt att jag skulle ha mjölk med mej på bion, men trots det sprang han runt där i stan med mej för att hitta mjölk. Inte en enda matbutik kunde sälja arlas mellanmjölk. Helt sjukt! Tillslut hittade jag i alla fall förpackningar med 3 dl så jag köpte två sånna och en morotskaka.


Väl på bion kan jag lova er att folk kollade något snett på mej när jag vandrade in med två paket mjölk och en morotskaka i händerna. Där satt svenska folket med sina popcorn, chips och cola i XXXL size. Klart som fan att det såg lite halvlustigt ut att någon kommer in med mjölk då.


Filmen var btw jätte bra. Barnhemmet var det. Vid ett tillfälle kom det en scen med en ljudeffekt som ingen var beredd på, så man kunde höra ganska många, hyfsat höga skrik i salongen, men bara ett skratt. Det kom från soffan längst bak i salongen, från ingen mindre än min kära pojkvän =P.

Jusste, en sista grej. Framför mej och carre satt 4 ungdomar. Och jag vette fan vad dom betalade 90 spänn för. Sköna stolar kanske, inte fan var det biofilmen i alla fall. Vid flera tillfällen under filmen lämnade dom biosalongen, ibland en och en ibland två och ibland var dom borta 20 minuter åt gången och sen plötsligt, innan filmen ens var slut, reste dom sej upp alla 4 och gick. Under tiden som dom faktiskt satt där inne sms:ade dom större delen av filmen. Helt sjukt, carre höll på att bli helt galen på dom.

Här kommer lite bilder från igår


älsklingen på BK


älsklingen


meeeee


jag och mjölken som jag köpte på Burger King


Mjölken och min goda morotskaka som jag köpte på ica


me and my baby <3


En tom biosalong efter våran film



Kramar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0