misslyckad klippning!

Igår klippte jag mej också.Vet inte om det syns så mycket på bilderna men shit vilken ångest jag hade.
Både innan och efter!
Först när jag kom dit var väl det mesta ganska lugnt sen försvan hårstrå efter hårstrå och sen blev allt bara värre och värre.
Carre satt och kollade på Tom & Jerry medan jag klippte mej. När jag kom och satte mej vid hans bord var jag i princip gårtfärdig. Fan vad missnöjd jag var! Speciellt med luggen som blev på tok för kort! Numera måste jag ha luggen uppsatt tills den växer ut lite, tack som fan frissan!
Carre och vännerna tycker att det ser ut som förut men vad fan, det är ju mycket mycket kortare och ser förjävligt ut.
Så det var så ni tycket att jag såg ut innan eller?

Nu har jag i allafall gjort en lien deal med min egen kropp. Eftersom jag vill slippa ångesten har jag bestämt mej för att klippa mej varannan månad! Sen blir det nog långt igen =)

Hope so.
Men fram tills dess får jag ha luggen uppsatt.

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0