idétorka

Hej
Imorgon är det fredag igen, fan vad skönt det ska bli.
Jag har inte skrivit på hela dagen och det finns två anledningar till det.
Den första är att jag har varit hemma hos älsklingen hela kvällen. Det var faktiskt inte överdrivet kul att vara med honom idag, för det första som hände var att han fick en utskällning av mej av riktigt rimliga skäl, och det tror jag att ni alla skulle hålla med mej om. Tänker tyvärr inte berätta anledningen för det är lite väl privat. Efter det ville jag bara gå där ifrån och efter ytterligare ett tag åkte vi hem till honom. Efter det blev det i alla fall lite bättre. Jag tinade, trots att besvikelsen satt kvar som en stor klump inom mej. Jag var där några timmar, vi käkade köttbullar och sen åkte jag hem. Mycket mer än så var väl inte den här kvällen.
Och för att komma till den andra anledningen, som är att jag verkligen har idétorka just nu.
Jag kan verkligen inte komma på något att skriva om.

Men kommer väl igen snart

Hugies

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: A

fortsätt med novellen!!!

2008-08-29 @ 19:28:58

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0