fest ikväll

hej på er. Idag vaknade jag och älsklingen runt 14.30. Har ingen aning om varför. Rätt weird känsla i alla fall det var ju evigheter sen man vaknade så sent.
Idag kommer det inte bli så mycket bloggande för min del. Det vankas fest idag igen och issa är på som vanligt.
Har hållt på och göra mej i ordning här ett tag och börjar bli klar nu.
Vi ska snart träffa Sara i stan och sen ska vi åka vidare och träffa folket.
Kul kul.

Vi hörs imorgon. Tid beroende på nyktert tillstånd.

Ha en jättebra kväll.


gammal festbild

Kramar // issa

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0