No party without two blondies i rosa hattar

Igår kväll- natt chattade jag lite med en tjej från språkresan som jag för övrigt saknar till 1000.
Hon var min rumskompis och världens bästa dessutom.

Anyway, vi snackade ett tag och sen började hon skicka lite blider från våra tre härliga veckor i Hastings.
En av dom var jag bara tvungen att sätta in i min kära blogg, jag vet inte vaför men det kändes som ett sånt där litet måste som man har här i livet, haha inte vet jag men här kommer den i allafall..

image224

Vad tycks?
No party without two blondies i rosa hattar =P

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0