two wonderful girls

Nu när jag känner mej på så oerhört bra humör här så passar jag på att säga att det här är ett personligt inlägg till min älskade elisa som jag träffade i Hastings 2007.
Hon gjorde veckorna till tre av dom absolut bästa veckorna i mitt liv.
Hon stöttade mej trots att hon knappt kände mej och hon snackade lite med mej, inte ens Gud vet varför.
Men när hon gjorde allt det insåg hon inte att jag skulle fastna för henne totalt och aldrig aldrig aldrig låta henne gå.
Idag, ca. 2-3 månader efter att vi kom hem, går hon inte ett steg utan mej.
Det går inte en dag utan att jag ringer och berättar att jag älskar henne och det går inte en timme utan att jag skickar ett sms för att se vad hon gör och hur hon mår.
Trots det verkar det som att hon står ut med mej och säger aldrig ett ord om att jag är jobbig.
Jag vet att du kommer se det här Elisa, och jag vet inte hur jag ska göra för att visa min tacksamhet för allt du gör. Det är sånt som du kanske inte märker. Men bara att jag vet att jag har någon att ringa när livet känns oerhört svårt får mej att kämpa lite till.

Jag älskar verkligen allt med dej och fortfarande har jag inte hittat någon nackdel med dej.
Det spelar ingen roll vad du säger eller gör, jag kommer ändå alltid klänga vid din sida. För en vän som dej är en vän att kämpa för.


och sen ville jag också lägga några fina ord för min bästis Elli som jag också älskar över allt på denna jord.
Du är personen som alltid får mej att skratta. Fråga mej inte hur du lyckas. men du är personen som jag kan vara mej själv med, jag ska skratta, smutsa ner mej, vara oerhört barnslig samtidigt som jag kan sitta helt seriöst och prata om livets mening. Man gör allt med dej och jag fattar varför folk slåss för att stå vid din sida.
Jag fattar bara inte varför dom behandlar dej så jävla illa. Jag kan inte säga åt dom förrän du verkligen ber mej om det men däremot kommer jag alltid stötta dej och jag finns kvar hos dej tills du behandlar mej som dom behandlar dej.
Jag tänker inte säga att jag älskar dej för det vet du redan att jag gör. Elli utan dej skulle jag nog inte klara av skolan, du är den enda där som lyser upp dagen, och kanske Kjell lite också, och snart kommer han fixa till det där ljuset ännu bättre när han har bränt upp sitt träben.
haha, älskling det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva dej. Det finns några fina ord men dom skriver jag inte gärna här för då tappar dom sitt värde. Du vet redan vad jag tycker om dej och gör du inte det så lovar jag att säga det face to face.


Girls you mean evertything to me, keep it that way please. If you leave me I will die.
Elli och Elisa till döden och ännu längre

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: kimJ

Fin blogg! Kolla in min blogg! Kram KimJ

2007-10-03 @ 22:25:08
URL: http://Kimj.blogg.se
Postat av: elli

naaaw gumman
aj löv jo
aa kjell är en fin person som lyser upp allt och förhoppningsvis ännu mer när han bränner upp sitt träben

2007-10-04 @ 21:33:20

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0