tisdagen

Eftersom att det var ett tag sen jag skrev nu får jag väl gå tillbaka några dagar.
What about... tisdag?
Det är ungefär så lång bak i tiden som jag mins.
Eller that was a lie, jag vet att jag var med Henning både i söndags och i måndags och att vi såg en läskig gubbe på tuben. ; )

Tisdagen var en bra dag, våran engelskalärare gick hem några timmar innan vi skulle ha engelska, hon påstod att hon mådde illa.

SO FUCKING BULLSHIT.

hon har själv erkänt att vi är jobbigaste klassen, tack eva! hon får gärna "må illa" lite oftare.


På tisdagen pluggade jag och elli i vällingehus. Skämtade lite med dom vi har lärt känna där och sen åkte jag på något öppet hus om gymnasieskolor i Ängby.

Efter det käkade vi i vällingehus och sen gick vi till donken för att gå på toaletten.

På plats tog jag fram en av mina älsklingar och trollade lite för elli.

image276

image278

image279

Det var väl ungefär vad som hände på tisdagen

image281

Pussss

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0