Rihanna

image240
Jag tänkte på en sak. Rihanna som anses vara en av dom snyggaste i världen...
Asså vad gör henne till det?
Visst hon ser väl bra ut och så men hag skulle ge guld och djupa dalar för att slippa se ut som henne.
Jo, det jag tänkte på var:
Vad är det som gör henne till världens snyggaste?
hennes frisyr?
knappast
snarare sminket som dom inte precis snålar på när det gäller henne.
Kanske behöver hon så mycket för att täcka över något som inte hela världen får se eftersom att hon förmodligen inte stannar på topp längre då.
Det ligger säkert mycket i den tanken.
Men frågar man mej är hon vääääldligt långt ner på listan.
Jag tycker att hon ser äcklig ut på något sätt men folk tycker olika
det är säkert ingen som tycker som jag
men eftersom att det är min blogg måste jag föra fram mina tankar och idéer...

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0