onsdagens outfit

Igår fortsatte vi att plugga lite i vällingehus.
Grymt trist men någor som måste göras.
Säger jag som pluggade i sammanlagt kanske 10 minuter och sen somnade jag.
Det hamnar på listan över saker jag gör som är rätt onaturliga.
Somna på ett restaurangställe.
image282

Det här är då beviset på att jag faktiskt pluggade!
Här kommer gårdagens outfit också:

image283
image284image285


♥ Randig klänning- H&M 179 kronor
♥ Leggings (nylon)- typ H&M
♥ Stickad kofta- Mango 250-300 kronor
♥ Stövlar- Dinsko 600 kronor
♥ skinnjacka- Hollies 1700 kronor

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0