no sleep + no eat = träningsförbud

Shit, var ett tag sen jag skrev nu. Förlåt för lite visat intresse får man väl säga.
Anledningen är kort och gott att så här i början har jag varit mycket- kanske för mycket enligt vissas mening- med min älskling. Trots det kan jag inte säga att vi har gjort speciellt mycket. Vi har typ kollat på film, käkat, myst och så har jag ju kollat på hans match i tisdags och idag ska jag på nästa.
Så mycket mer har inte hänt, men än att jag har fått "träningsförbud" p.g.a. min hälsa som av någon anledning inte alls är bra.
Vet inte vad som har hänt men numera varken äter eller sover jag. På träningen i onsdags orkade jag bara hälften av vad jag brukar och sen svimmade jag nästan, lite läskigt.

Sen har jag lite problem med my friends också, det känns som att jag tappar dom för att jag är med H så mycket. Hanna tjatar på att jag ska festa med henne och min bästis vill träffas och varje gång säger jag att jag har lovat Henning. Not so good. Men jag ska spendera lite tid med dom också. ; )

Nu ska jag gå och duscha sen ska jag kolla på hennings match och sen ska jag vara lite med älsklingen

pussspusss

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0