Lägga sej ner och för för att aldrig mer vakna

Ska snart på träning, och det passar mej jävligt bra för jag är på så sjuuukt dåligt humör och det finns inget bättre än att träna kickboxning när man är arg.
Då är jag faktiskt ganska vass så då får folk passa sej.
Men fy fan vad dåligt jag mår. Fattar inte varför men plötsligt från ingenstans började allt kännas så jävla meningslöst. Ni vet dom där stunderna då man bara vill lägga sej ner och dö och aldrig mer vakna.
Jag hatar det, jag vill vara glad jag hatar att vara sur!
AAAAH .. dessutom har jag träningsärk i runkmusklerna från förra träningen.
Aja måste gå nu annars missar jag bussen

Later

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0